tisdag 26 juni 2012

Super rolig dag! :DD


Hejhej! <3

Har varit Star rider i 2 dagar nu, och det är superkul! :D Iallafall så har jag varit med Svea och hennes syrra Vendela i ridhuset och då träffade vi Alicia Starnight! :D Vi fick autos och vi snackade en massa med henne ;D Sedan efter det så red jag runt träffade Nikki & Rosemary efter det o vi snackade o hade skojj! Efter det så loggade alla ut, och fixade grejer xD sedan var jag med Nikki och vi red till Firegrove o sedan till en grotta med en jättegullig björn i! Efter det var jag med söta Svea! :D Vi fotade o red runt sedan bestämde vi oss att dra till ridhuset så hoppade vi o sedan körde lite dressyr.. Star var så fin i hoppningen! Liksom flög över hindrena! O i dressyren så gick hon på tygeln hela tiden <3 Min lilla stjärna ^.^ sen så loggade Svea ut o då red jag iväg o då mötte jag Esset! Snackade med henne lite sedan drog jag vidare x) Sen var jag med Rose & Nikki igen<3 Och nyss var jag med Esset men hon skulle äta så hon loggade ut... Det var lite om dagen, men bloggar mer imorrn.. Ha det så bra så länge! :DD

// Sammi
Min autograf som jag fick av Alicia <3
Jag & Star med Svea & Stars kille (Iceblood)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar