fredag 29 juni 2012

Dressyrtävling!

Hejhej!

Har varit en fart fylld dag! Iallafall så föddes finaste Icejumper idag, en riktigt söt korsnings ponny! Han är korsning mellan Arabiskt fullblod & Connemara. Arab efter Starjumper och Connemara efter Iceblood <3 För en stund sen så kom en veterinär och kollade på hnm, han kommer troligen bli skäck sa veterinären.. Iallafall så deltog jag i en dressyrtävling för ngn timme sen, motståndarna var Esther Skylake och ngn random tjej xD men iallafall så var domaren Julia Starfield ;) Och vet ni va jag kom 1:A :DD stoolt över Star som gått igenom mkt idag och ändå presterade bra! Men iallafall så var jag nyss och fikade i FP <3 Köpte en blåbärspaj med cola light xD mumms... Men nu e jag påväg hem till Silverglades Hästsportcenter! Hem till farmor & Icejumper xD men bloggar kanske senare det märker ni ;DD

// Sammi

Jag & Esther och våra hästar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar