torsdag 28 juni 2012

God eftermiddag!

God eftermiddag på er!

När jag kom till stallet i eftermiddags så hämtade jag en grimma samt grimmskaft och gick till hagen. Visslade på Starjumper o då såg jag min lilla skrutt komma skuttandes i sitt täcke :3 sedan när vi kom till stallet ställde jag henne i stallgången och började borsta o så sedan fodra jag innan jag hoppade upp o vi red iväg. Hjälpte Judy med hästarna som hade rymt sedan snackade jag med ''farmor'' och hjälpte pappa med några grejer. Juste! Min brorsa Justin har försvunnit med en båt med en hagga till tjej! Jag och min vän alex ska leta imorrn.. Efter jag hjälpt Judy och farmor så blev jag hungrig så drog till Fort pinta och åt :)) Aja det va lite om tidigare idag o just nu e jag med bestisen Svea Riverlee :DD<33 men bloggar senare bloggen, hejdå! :*

// Sammi <3


Fina bebisen i sitt nya täcke! ;D

Noom noom nooom x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar