tisdag 26 juni 2012

Samantha starlake hära!

Mitt namn är Samantha Starlake, jag är 14 år och kommer från den lilla staden Firgrove. Jag växte upp där bland olika djur. Vi hade 2 hästar som hette Wildjumper och Stardiamond sedan en massa får och kor. Jag lärde mig att rida på Diamond eftersom hon var dressyrhäst o lugn. Och när jag hade blivit bättre fick jag rida hingsten Wildjumper.. Det va en riktig upplevelse, första gången jag ramlade av en häst var just på hnm inom hoppningen. En dag beslöt mamma o pappa sig att skaffa en häst till mig så dem avlade på Wild & Diamond o då så fick vi lilla Starjumper<3 Hon var så fin, en gud på både hoppning o dressyr som sin mamma o pappa :') Jag red in henne när hon var 3 år, allt gick bra tills bommarna kom fram x) men nu e hon alldeles perfekt! Iallafall så bor jag nu i ett slott med min mormor baronessan vid silvergladebyn men Star är uppstallad vid vingården då hon har sin bror där<3 men jag funderar på att flytta tillbaka till Firgrove ^.^ Jag är iallafall en snäll,rolig o prydlig tjej då jag kommer från kunglig släkt.. v.v jag är väldigt dryg mot dom jag inte tkr förtjänar min snällhet.. Och mitt motto är: "Bråkar du med mina vänner får du med mig o göra!!" så det e bäst att inte mucka med mina vänner! v.v det var lite om mig, information om Star kommer i ett eget inlägg, hörs! ;D

// Sammi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar