måndag 2 juli 2012

Hovspår ^.^

Gnägg,gnägg!

Starjumper hära, sammi glömde logga ut så passar på att blogga lite x) Idag var jag på dåligt humör (personliga skäl) så jag kastade av Sammi, vilket jag ångrar! Men hon skadade sig inte som tur va <3 iallafall så sprang jag där ifrån för jag skämdes o mådde dåligt.. Men så snäll som sammi va så letade hon o Jumper efter mig o fångade mig med lasso :o sen så fick jumper springa hem till SH o jag o sammi red i fullgalopp mot valedale för att möta Svea och min älskade Iceblood :* Ice blev rädd för ngt så han försvann o Svea ramlade av.. Jag var jätte orolig över Ice.. Men vi hittade hnm! Då blev jag genast på glatt humör! :D Sen så var jag med min älskling,Sammi o Svea typ resten av dagen<3 Visste ni att jag har världens bästa hingst som kille? Han är så romantisk,atletisk o fin <3 Älskar dig så jävla mkt Iceblood!! <33 Det e obeskrivligt hur mkt jag älskar dig! Efter ett tag så var Svea tvungen att gå så då var hon ju tvungen att lämna Ice i SH :( men jag o Sammi hade roligt ändå <3 Vi var med på en utställning som jag kom på 1:A plats i ^.^ jätte nöjd med min insats! Aja ska ut i hagen nu o beta med Ice o lilla jumper, elr min stora grabb :') kmr fortsätta blogga då o då så håll utkik mina hästvänner! GNÄGG GNÄGG!

// Star

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar