söndag 1 juli 2012

Bitch please.. -.-"

God kväll!

När jag kom till hem till Farmor så ringde jag Judy o bad henne ta in jumper åt mig, vilken hon gjorde. tack Judy! Jag bytte om och skyndade mig till stallet. Hämtade hö och hans mat (betfor med kraft) och gav han det samt vatten. Sedan tog jag av hans täcke, som var helt sönder -.-" så ska köpa nytt imorrn! Iallafall så borstade jag hnm samt kratsade hovarna sedan gjorde jag en fläta på pannluggen o tränsade i sadlade. Sedan far vi väg på uppdrag xD det gick super! Sedan va jag med på 2 st utställningar, en sög! Och den andra kom jag 3:A på med Star. Fast tyckte vi kunde kommit bättre :/ sedan så har jag typ bara shoppat x) sen senare runt 19:45 (?) så lagrade bestisen Svea in så jag va med henne! :DD superduper kul! <3 Vi red till dem olika städerna och shoppade fick med mig en massa saker! (det på min brun/vita outfit) sen drog vi till ridhuset o hoppade lite ;) sedan red jag lite dressyr ^.^ (bilder kmr imorrn) det va min dag plus att jag bråkade med en riktig bitch men det tar vi inte upp xD ses imorrn, som vanligt ;D

// Sammi <3

(bloggar från min mobil)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar